Ut på tur Modum og Sigdal

Nisterast ved Urdvann

Har hengt meg på denne gjengen nå de siste 4 ukene, og det har vært 4

flotte turer.

Dagens tur gikk fra parkeringa ved Vikersund hoppsenter, og derfra gikk det oppover og oppover.

Første delen gikk langs Heggenåsen og Heggsjøveien oppover. Og så bar det innover ei opptråkka løype inn til Urdvann.

hvor vi hadde rast med medbragt niste.

Siste etappe gikk utrolig mye raskere, men så var det jo mest nedover og nedover og da.

Men det er trim, god trim.

#utpåtur #trim

 

 

3 kommentarer
    1. Oi, ja, det var litt av en trimbakke 😀 Jeg hadde nok dødd før vi var hallveis 😛 ha ha.. Jeg driver å prøver å trene opp kondisen min på et treningssenter i tillegg til tur med hundene, men det er ikke bare lett 😛 ha ha

      Takk for at du delte betyningen av bloggnavnet ditt inne hos meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg