Lenge mellom hvert innlegg.

Før jul gikk det i baking og strikking. Etter jul har det blitt mye strikking. Kaldt og mye snø, ja da har uteaktiviteten blitt litt måking, eller fresing. Fikk meg en sånn liten elektrisk fres så da går det egentlig ganske greit. Når svigersønn tar mesteparten med traktor så blir det ikke så veldig mye igjen til meg.

Jeg har hatt det gøy med pærler og fjas, som har resultert i en del øredobber og noen ringer.

Men det har gått i strikking

2 gensere

3 par tøfler

2 babytepper

og to par restesokker.

Siden det har vært så kaldt måtte jeg nesten kle på oppfyringsboksen min litt og.

Her er restlageret, men det er kjekt å ha litt gaver på lager.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg