Flott turvær

Jentegjengen møttes til tur langs Drammenselva. Start og mål var Hokksund.

Fantastisk vårvær i godt selskap. Kan det bli bedre?

En enslig svane lurte nok på om vi hadde no å by på, men når det ikke var noe å hente så var vi ikke no spennende lenger.

Men det er mye både svaner og ender i elva

Noen ungdummer koser seg i finværet

Men de har allerede fått merke på foten.

Men det er ikke bare fugler i vannet her

Her har beveren snart fått av all barken, men den henger fortsatt igjen litt før den er helt løs.

Det går sti via øya, så vi gikk på fastlandet nedover, men tok runden via øya på return.

Der var det tepper av hvitveis

og det er et område med ulike trimapparater

Noen hadde pynta et “juletre”

Med sekk på ryggen og lunsj ute i det fri.

Etter en tur på ca 8,5 km, avsluttet vi med kaffe og is/kake før vi dro hver til vårt.

Superfin dag, og da jeg kom hjem måtte jeg forevige dissa som tydeligvis har havna på ville veier.

Fine, men jeg tror ikke de er planta der.

Ønsker alle en riktig god dag.

4 kommentarer
    1. Det er fint å gå langs Drammenselva😊
      Jeg har tatt turen utom øya jeg også noen ganger. Men nå er det sikkert fem år siden allerede😁
      Skal prøve å ta runden neste gang jeg er i Hokksund😊
      Fin dag videre til deg😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg