Å slek går nå dagæn…..

I dag ble det en tur ut med motorag igjen. Her er et førbilde

og her er et bilde etter at jeg hadde vært i aktivitet med motorsag.

Nå er det bare å vente på kvistkjøreren.

Det blir straks litt finere når en får kappa ned litt.

Planen var at jeg skulle ut med saga på mandag, men siden det var regnvær på morran havna jeg ved symaskinen isteden, og da ble jeg selvfølgelig sittende.

Jeg hadde tidligere laget mønster av yndlingsbuksa til minstejenta.

Da ble det ny bukse

Men det har en egen evne til å bli hull på knærne, og da må bestemor lappe litt. Jeg kjøpte like godt tekstillim, så nå går det som en drøm å få satt en lapp på kneet.

Når jeg først var i gang med symaskinen fant jeg ut at jeg skulle prøve på lue.

Og så har jeg påtatt meg et lite oppdrag. Korpset skal ha julekonsert, og det er kommet forslag om at vi (som ikke har korpsuniformer) skal ha sløyfer på gutta og skjerf på jentene.

Da måtte jeg jo lage noen prøver for å se hvor store og hvilke type stoff som er mest egnet.

I går gikk dagen med til venninnetreff, og litt strikking da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg