Bygdekvinner

Gårsdagen gikk med til forberedelser til sonemøte i bygdekvinnelaget, men først måtte jeg levere bilen på service og få en lånebil så jeg kom meg dit jeg skulle. En liten artig sak 🙂

Men det skulle altså være sonemøte og jeg skulle lage kake. Ostekake med kirsebør, mmmmm. Skal skrive eget innlegg med oppskrift sienere.

Men det skulle være sonemøte og lokalet skulle rigges, mat skulle lages, så vi møtte opp og skrelte grønnsaker, delte, braste og koka i  skjønn forening.

Etter en liten tur hjemmom, hente igjen egen bil ferdig på service, og levere den lille smukke, så bar det atter til lokalet og mer forberedelser som kaffekoking etc. Første post på programmet var Systua Gro i skogen.

Hun hadde med seg Bingsdrakta

og mange andre flotte kledninger 

Så ble det orientert om hva de enkelte lagene har hatt og har på sine arbeidsplaner før vi fikk servert Eikersuppe.

Så var det tid for litt underholding og da var det Helge Herlung som sørga for flott sang akkompagnert av gitarspill.

Dernest ble det servert kaffe og masse nydelige kaker.

En kjempetrivelig kveld var vi enige om.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg