Jubeldag

Jeg har fått internett som funker, yipppppi.

Det har vøre en sann plage å legge ut ting, særlig bilder, når jeg har skrivi innlegg på bloggen, ælt har ti både votter og vinter. Jeg har rektignok jobba med data og er kjent for å vara ganske tålmodig i så måte, men det nettet her har vøre litt meir enn blodtrykket har hatt godt av.

Men i går blei alt så meget bedre. Kjempefart, og jeg kan til og med sjå tv via nett samtidig som gubben sitter og ser på youtube på pc´n, en heilt ny opplevelse.

Dette er første blogginnlegg med nytt nett, men det tipper jeg blir som en leik, sjøl om jeg skal laste noen bilder også.

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av litt av det jeg har bruka tida på i det siste.

Jeg har noen flotte bøkær som innehølt mønsterark, så starten var å finne et mønster som jeg tegna av.

Så var det klypping

og sying. 

Neste prosjekt blei ei bukse, men den brukta jeg ei bukse som passer og laga mønster av.

Men jeg har en masse stoff ligganes, så da fant jeg ut at ei veske til å ha strikkinga i, eller bruke som strandveske på sydentur,

det va et passe prosjekt fer å få bruka no stoff.

Iællfæll ingen som har maken, og nå kan jeg ha med Nancykofta i den, som jeg hølt på med innimøllom syinga.

Og det her gikk jo som en drømm 🙂

#mønster #søm #strikking

8 kommentarer

Siste innlegg