Snart påske

I går var jeg ute på vår trivelige mandagstur igjen, den ble riktignok bare halvparten så lang som vanlig, men etter denne influensarunden må nok kondisen hentes inn igjen i “sakte kino”. Kondis er ferkvare har jeg lært, ikke sånn som samboeren sier; han sparer på den til han evt får bruk for den en dag. 

Men nå er det jo snart påske, og da hadde det jo vært trivelig å kunne ta en tur på fjellet med en skitur. 

Siden jordet er oppkjørt med utallige løypevalg, er det vel tid for å ta en prøvetur på ski igjen også.

 

Jeg prøver stadig å komme meg opp og foreta noen aktiviteter, men jeg må nok innrømme at jeg er en skikkelig sofagris. Det beste jeg kan tenke meg, nest etter å reise og oppleve nye steder da, er vel å sitte i sofaen med et håndarbeid, og det blir det jo ikke mye aktivitet av 🙁

Siste prosjekt av restegarn ble et nytt sokkepar. Men så har jeg også fått litt tidsfordriv til påske, puslespill med 1000 biter, phuuu. Det kan nok gå både ei og flere påskehelger før det blir ferdig.

#dropsdesign #sokker 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg