Parkeringsbot…………….

Etter en tur til “by´n” med barnebarnet, fikk jeg meg en skikkelig overraskelse da vi kom tilbake til bilen, for det lå det parkeringsbot på ruta. Hva i h….. hadde skjedd, jeg hadde da satt igang appen og lagt inn god tid. 

Men da oppdaga jeg det, jeg hadde betalt på feil reg nr. Sist jeg brukte appen og betalte parkering, var det nemlig på bilen til ei venninne av meg, og det hadde jo ikke jeg tenkt på da jeg starta parkering, at det var sist brukte reg nr som ble valgt.

Men å få tilgivelse av Q-park for en slik feil, nei det er helt umulig, det er bare å betale, både parkering og bot.

Men det viser seg at jeg ikke er aleine om å ha gått i denne fella, så jeg har sendt forbedringsforslag til easypark og bedt om å få defalt reg nr. i appen. For når jeg skal parkere med en annen bil enn min egen husker jeg å sjekke regnr. men vil gjerne slippe det når jeg bruker min egen bil.

Jeg har fått svar om at det er videresendt som forslag til forbedringspunkt, men det gjenstår og se om de er villig til å gjøre no med det. Det er klart at parkeringsselskapet tjener penger på at vi ikke husker at sist vi parkerte var med en annen bil. Tipper de har gjort en god del kroner på det.

Så da er det bare å vente å se………….

#parkeringsapp 

14 kommentarer

Siste innlegg