På frivillig basis

I dag har Frivilligsentralen i Modum hatt SeniorSurf dag med tema sikkerhet på nett. Vi var litt tidlig ute her i kommunen, grunnet tilgang på lokaler og andre faste aktiviteter. Siden jeg har vært med som medhjelper på tidligere datakurs på Frivilligsentralen, fikk jeg også tilbud denne gangen, men fikk vel litt mer i fanget enn bare medhjelper denne gangen. Uansett så er det kjempeartig, og jeg hadde god hjelp med formidlingen selv om presentasjonen på “tavla” ikke var spesielt vellykka. Det er rart hva en dårlig pære i projektoren kan ødelegge 🙁

Det er i alle fall et utrolig viktig tema, og er aktuelt for alle, ikke bare seniorer. Om noen skulle ønske å finne ut mer er det bare å følge lenken i toppen på innlegget, mulig du kan få noen tips 🙂

Jeg håper i alle fall at tilhørerne fikk med seg noe av det som ble formidlet, og gleder meg allerede til neste gang vi skal kjøre kurs.

3 kommentarer
    1. Lurt med sånne kurs 🙂 Jeg ser en del ELDRE er på nett på blogg etc også nå, en ny bloggvenn jeg har fått på 83. Synes det er tøft. Lurer på om jeg kan få lurt mamma til det 🙂

    2. Tenker du formidla det bra jeg..til tross for litt tekniske utfordriner..har inntrykk at det ofte er noe som svikter der.. Men å få ut et viktig budskap klart dere nok uansett :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg