Nesten ferdig

Men så var det akkurat litt for lite garn. Ja, så her må det mer garn til før jeg kan komme helt i mål.

Men jeg er ikke helt arbeidsløs av den grunn. Jeg fikk en påbegynt julekalender der halve mønsteret manglet. Ja da er det bare å prøve å tegne av mønsteret fra bilde da, så får jeg se om jeg får no motiv ut av det. Det tar bare litt lenger tid når en må tegne mønsteret først, så det er ikke sikkert det blir no kalender første jula.

Jeg har prøvd å søke på nettet etter mønster der, men har ikke funnet no og hos leverandøren har det tydeligvis gått ut. Skulle noen tilfeldigvis sitte på et mønster til denne julekalenderen er jeg veldig takknemlig for å få låne/kopiere 🙂

Ønsker alle som titter innom en riktig god helg.

2 kommentarer
    1. Ja, snart er det jul igjen også 🙂 Og da blir det vel julekalender igjen..hos meg…Jeg sier hvert år at det blir siste gangen…men det blir aldri det 😀 Tungt å tegne av mønster da 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg