Villa Fridheim

Leste innlegget til utifriluft.blogg.no om Dalen hotell, og fikk lyst til å legge ut noen bilder fra Villa Fridheim, som jeg synes ligner en del.

Villa Fridheim er ikke no hotell, men en fordums herskapsbolig. I dag er det museum med ulike arrangementer, et eventyrslott hvor det også sies å spøke.

Første gang jeg var der, for en del år siden, var det ikke åpent, så vi gikk bare rundt og titta på utsida. Plutselig følte jeg at noen iakttok meg og når jeg titta opp i 2. etg, så var det akkurat som noen slapp gardinen etter å ha titta ut.

Jeg var der igjen for et par år siden, og da var stedet åpent og vi var inne og tok stedet nærmere i øyesyn. 

Denne gangen oppdaget jeg ingen gjenferd, men derimot en labyrint av et hus.


 

Stedet er absolutt verdt et besøk.

 

Innlegget er ikke sponset.

#villafridheim #eventyrslottet

7 kommentarer

Siste innlegg