Ferdig pakka.

Ja da sitter jeg her da, snørra renner og halsen krisler. Men kofferten er ferdig pakket for i morra er det avreise, turen går til Dubai. Jeg gleder meg enormt, men gruer litt for flyturen. Jeg var innom apoteket i dag, kjøpte meg hostemedisin og fikk noen gode råd for turen. Så jeg har ordna meg med ørepropper som skulle hjelpe på trykket i øra.

 

Nå skal jeg ha ferie, så om det ikke kommer noe på bloggen her ei stund, så veit dere nå årsaken. Så skal jeg komme sterkere tilbake når jeg kommer hjem tenker jeg.
 

6 kommentarer
    1. ÅÅÅÅÅÅ, nå fant jeg ut hvor du skal. God tur !!!!!!Kommer til å bli helt magisk 🙂 Tør dere å dra til toppen av Burj Khalifa?????????uæææææ 160 etasjer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg