Endelig

pakka kom i går. Men når en handler på ebay må en vel ta med i beregninga at det er langt fra Kina og hit. Varene ble bestilt og sendt fra leverandør 16. oktober, og i går 18. januar kunne jeg altså hente den på posten. 

Bedre seint enn aldri er det noe som heter, så jeg er glad og fornøyd og gleder meg til å prøve de ved en passende anledning. 

Penger spart er penger tjent 🙂

Siden jeg nå er hjemmeværende pensjonist har jeg funnet ut at jeg kan redusere antall kjørte kilometer på forsikringa, og siden jeg fikk invitasjon fra Gjensidige var jeg innom og fikk sjekka pris om jeg flytter forsikringa mi over dit. Det var dårlig butikk, for selv om jeg gikk ned fra 25000 til 20000 kilometer i året så ble årspremien i Gjensidige 2000 mer enn hva jeg har med 25000 i dag. Men jeg skal sjekke litt mer andre steder også, så får vi se hva som skjer.

Ønsker alle som ser innom en fortsatt fin dag 🙂
 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg