Ja da, jeg er her

men det har vært travle tider. Har vært i julegave modus i lange tider, og det betyr både handling og strikking. I tillegg har jeg fått tatt mål av han som har ønska seg bunad til konfirmasjonen.

Men det som har vært mest hjernetrim er nok talen jeg skal holde på 20 års-jubileet i morra. Det blir kjempespennende, og jeg trur jeg er i mål. Det blir det det blir. Og resten av festen blir bare super. Etter middagen og tala skal vi bare danse og kose oss mens Dænsebændet spiller.


 

4 kommentarer
    1. Kan ikke rekke alt :)) Jeg kjøper ikke julegaver før ei uke eller to før julaften , men skal ikke ha mange heller… Talen går nok bra (eller kanskje den er over alt..) Og danseband høres trivelig ut 🙂 God helg videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg