Mange opplevelser

Denne helgen har bestått av mange og flotte opplevelser, her er det full fart og hæla i taktet.

Fredag var vi invitert til fest med Hukedalens spaserlaug, hvor jeg faktisk traff min kjære for 9 år siden. 

Serveringa består av matfat/ kaker som laugets medlemmer har med seg. Masse godt 🙂

Og Moingvisa måtte synges som vanlig.

Og så ble det dans.

Fest på Haugfoss

Og så ble det lørdag, og etter noen timer søvn var det igjen klart for nye opplevelser.
 

Først var jeg innom Galleri Frodith´s høstutstilling. Masse kjempeflotte bilder.

Og så etter litt huslige sysler bar det avsted, første stopp var Lierkroa, med kjempegod middag.

Og så var det videre til Fornebu, og når en kommer til slike urbane forhold må en stå i kø, det skulle da bare mangle.

Etter omtrent halvannen time var vi inne og klare for “oppvarming”. Her må en lære å klappe, skrike, plystre og rope på kommando. 

Og så var finalen i Stjernekamp i gang.

Da var det bare avstemminga igjen.

Og så var vinneren kåret.

Nå er det søndag, en lat dag har det vært så langt. Har fått med meg reprisen på Skal vi dane, og ja det skal jeg i kveld, danse.

De to siste søndager har det ikke vært søndags dans, så da får vi se hva vi får til i dag.

Ønsker alle en flott søndagskveld 🙂

#stjernekamp  

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg