Hue under armen og armen i bind

Er ikke det en god beskrivelse når en gjør huelause ting? Leste ei god historie på bloggen til karidansen. Det ga meg assosiasjoner til at jeg har gjort omtrent det samme en gang, det var bare at det var en ildfast form som sto i en kurv. Jeg klarte å putte hele forma med kurven på, inn i ovnen. Den kurven var rimelig brun og sprø da jeg tok den ut ja. 

Enkelte ganger gjør vi ting uten å tenke, eller har vi slik hastverk at vi ikke rekker å tenke?


(Foto: Dagbladet)

 

Jeg har hørt en historie som jeg synes er ganske fornøyelig, og som viser at det er flere som gjør huelause ting. 

Historien handler om ei som var innom butikken å handla mens mannen satt i bilen utafor og venta. Men mens ho sto i kassa for å betale så kjente ho til sin store fortvilelse at ho hadde no luft i magen som gjerne ville ut. Ho klarte å holde seg til ho hadde fått betalt, tok til beins og fløy ut og heiv seg inn i bilen ide hun slapp en skikkelig “luftbombe”. Det var da ho oppdaga at det var feil bil, det var nemlig ikke hennes mannen som satt ved rattet. Ho røska med seg handleposene sine og kom seg ut og inn i riktig bil, smalt igjen døra og skreik “Kjør”. Mannen skjønte selvfølgelig ingen ting så da det kom en mann og knakka på ruta, sveiva han ned. Mannen rakte fram en loff og sa, “hun glemte denna”. Den hadde falt ut av handleposen i den andre bilen.

#humor #hodeløs

 

8 kommentarer

Siste innlegg