Rydde mac´n

Nå har jeg starta på ett av prosjektene jeg hadde på lista for pensjonisttilværelsen. Nemlig foto og film, men før jeg får starta skikkelig har jeg en ryddejobb å gjøre. Så i tillegg til at jeg satte trekk på enda en kleshenger (svar på gårsdagens spørsmål) 

så gikk det ganske mange timer med rydding på mac´n. 

Siden jeg har jobba med PC og Microsoft det meste av mitt yrkesaktive liv, så er det litt overgang å finne ut av hvordan tingene funker på IOS eller Apple produkt. Jeg har faktisk min andre IPhone nå, men den er ganske enkel å bruke og jeg har tatt masse bilder med den. Jeg har også mange bilder tatt med speilreflekskamera, så når jeg skal organisere bilder og filmer på mac´n samtidig som jeg skal ha sikkerhetslager i sky-verdenen så trenger en å finne ut av hvordan dette greiest kan settes opp for å bli riktig og enkelt å finne ut av i ettertid, så det holder jeg på å finne ut av nå. 

Sist søndag var jeg med på; Live webinar – Rydd og rens Macen din! og med tilgang til videoen også i ettertid fikk jeg med meg veldig mange tips og råd som var nyttige. Neste søndag skal det være nytt webinar om oppgradering, men da blir det vel valgets kval, dansing eller opppgraderingskurs.

Det er i hvert fall veldig spennende å lære nye ting, så det her er bare en sped begynnelse, jeg gleder meg veldig til fortsettelsen.

10 kommentarer
    1. Veldig greit å få rydda litt i bildene på pc/mac..Jeg prøver innimellom å slette , men det fyller seg like fort opp igjen..hehe..
      Veldig fin den kleshengeren ble <3<3

    2. JEG hadde valgt dansinga! Det er imidlertid spennende å lære noe nytt! Jeg var ganske grønn i forhold til mye når det gjaldt bruk av PC, så jeg har gjort store fremskritt på den fronten etter at jeg begynte å blogge! 🙂 Veldig dekorativt med “pønt” på kleshengerne. Den som orker å gjøre sånne ting skal i hvert fall ikke beskyldes for å være lat! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg