Hektisk hverdag

En ting er helt sikkert, en blir fort gammel som pensjonist. Forstå meg rett, det er ikke jeg som plutselig har begynt å føle meg veldig gammel, men tida flyr jo så enormt fort om dagen. Nå skal jeg jo rekke å gjøre alt jeg la på vent mens jeg jobba, men jeg kan jo ikke bere gjøre det heller, jeg gjør jo fortsatt ganske mye av det jeg gjorde utenom jobben. 

Men i går gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før. Jeg var med Synøve og bakte Mjuklefse fra Trøndelag. Jo da jeg veit at leivene skal være runde, men det er ikke så lett.

Så var det smøring

Mmmmm ja, det ble veldig godt da.

Etter baking var det hjem og lage middag, og deretter kjørte vi en pall med ved og fikk stabla i sjulet hos mamma.

I dag har jeg sendt ut innkalling til styremøte i swingklubben, jeg har laget noen gaver,


 

og nå er det vel tid for litt mer strikking, eller skal jeg fortsette med alle bildene mine. 

Eller så kan jeg jo starte litt med pakking til hyttetur med “mandagsgjengen” og innlagt bursdagfeiring med avreise en tidlig fredag. Skal på fjellet og nyte høsten. 

Og i kveld er det dansekveld, kjempeartig å danse. 

video:img3078

Ha en fortsatt fin dag alle sammen 🙂

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg