Det er fredag….

Og ikke en hvilken som helst fredag heller. Nei for i dag skal jeg pakke kofferten og ta med meg Nina til Trysil, (eller var det omvendt). 

Hvorfor Trysil, hva skjer der? 


(Bildet er henta fra Trysilrypas FB-side)

Jo der skal det arrangeres Trysilrypa 2016 i helgen, og jeg gleder meg veldig. Skal bli spennende å se hva den 13 km lange løypa har å by på. Nå er det Nina som har tatt seg av alle bestillingene, men beklageligvis kan det se ut som hun har glemt værbestillinga. Da jeg nevnte det for henne i går så mente hun det var min jobb, ho hadde bare glemt å si fra. Ja, ja, da får vi vel gå i litt grått og trist vær da, men det kan bli en skikkelig fin tur uansett. Vi får leve etter utsagnet om at det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Og utstyret skulle vel være i tipp topp stand etter alle innkjøpene til turen jeg hadde på Hardangervidda.

Men det ser hvertfall ut til å være opphold, så får vi bare håpe tåka holder seg unna også.

#trysilrypa #turmasj #godhelg #trysil

 

8 kommentarer

Siste innlegg