Lapskaus

Det er vel en beskrivelse både på dagen og helt konkret noe jeg har gjort i dag. 

Nå begynner hverdagen å bli litt mer hverdag. Det starta med at jeg satte kjøttet til koking, og mens det kokte var det å ta fatt på grønnsakene. Det tar litt tid når en skal lage “bestemors lapskaus” helt fra bunnen, men du verden så god den blir (må bare skryte litt selv).

Mens den kokte ferdig fikk jeg både smørt fjellstøvlene mine, de må være klare til helgen, for da skal Nina og jeg delta på Trysilrypa.

 

Og jeg har fått sydd enda noen flere sting på broderiet, og nå er det like før ukas gåtur, som ofte er en tur på Furumo.

I dagens lapskaus har det også vært innslag av litt surfing på nettet etter mønstre og ideer til hva jeg kan bruke noe av alt stoffet jeg har liggende. 

En skikkelig lapskausdag. 

Lager du “bestemors lapskaus” ?

 

5 kommentarer
    1. Det hørtes godt ut 🙂 og – ja jeg/vi lager lapskaus
      Her om dagen holdt du på å få besøk.
      Hellik og jeg hadde ærend i Skotselva, og kjørte forbi deg på veien hjem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg