Kloke visdosord

Leste et utsagn på FB, men neimen om jeg er så enige i det

Oppi hodet mitt stemmer det ikke. Jeg har nemlig alltid sagt at jeg er perfekt (i alle fall så lenge jeg ikke har noe jeg føler jeg må endre for å bli det).

Men jeg forventer ikke at andre skal ha samme oppfatning av meg. Vi har alle ulike ståsteder og ser ikke alltid likt på ting, men for meg er det viktig at jeg trives med meg selv og unngår å være så innmari opptatt av å være like god eller bedre enn alle andre. Min nå avdøde yndlings tante sa alltid at uansett hvem du sammenligner deg med så vil du finne ut at den andre kan noe du ikke kan eller er flinkere enn deg, men så vil du også finne ut at du kan mye den andre ikke kan, eller noe du kan bedre. 

Derfor er jeg i egne øyne helt perfekt så lenge jeg ikke blir veldig misfornøyd med noe ved meg selv og ønsker å endre på det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg