Ei uke på Rhodos er snart forbi

Hadde planer om å skriv litt mens jeg var her, men det er så dårlig nett på hotellet her vi bor at det jeg har starta på ikke har blitt publisert. Denne gangen velger jeg derfor å prøve meg med ett lite resyme, og så får tilbakeblikkene komme når jeg kommer hjem.

Vi dro fra Gardermoen med siste fly mandag kveld for en uke siden og ankom Rhodos midt på natta. Helt greit, vi hadde ikke så lange bussturen fra flyplassen så det gikk raskt å komme til hotellet hvor vi fikk oss noen timers søvn på morrakvisten.

Nå er det siste dagen, og vi skal reise hjem i natt, eller morra tidlig. Flyet vårt går fra Rhodos kl 05:35 så i morra er vi tilbake i gamlelandet. 

Vi har hatt en kjempevarm uke, masse sol (for de som ikke har tilbragt uka under en parasoll da, slik som jeg) og veldig varmt, godt å ha luftavkjøling på rommet og litt vind på stranda da.

Nå er vi klare for en tur inn til Rhodos by som siste post på programmet før hjemturen, så jeg vil skrive mer når jeg er hjemme igjen, med bilder fra en kjempeflott uke.  Takk til Mari som spurte om jeg ville være med på tur.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg