Kaldt vann funka!

Etter at vi fikk rose for å opptre med dans i går, ble det middag i godt lag med dansevenner og etter det var vi innom og fikk kaffe hos en av de andre danserne. Det medførte at de flotte rosene ble liggende i en god varm bil, som ble oppvarma i sola mye av tiden. Da vi omsider, etter flere timer kom hjem hang rosene naturlig nok med hodet, og jeg trodde det var slutten på den gleden.

Men jeg har en gang hørt tips om at roser som henger litt med hode kan legges noen minutter i kaldt vann, og det måtte selvfølgelig prøves. Når jeg etterpå fikk kutta stilken, satt de i vann og i tillegg hadde igjen litt “gjødsel” i en slik liten pose som ofte følger med når en kjøper blomster, som jeg dryssa oppi, våkna jeg i dag til flotte friske roser.

#roser

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg