Ferie?

Ja det er i hvert fall det jeg har nå, men når mai måned er omme trer jeg inn i pensjonistenes rekker. Var det et bra valg å gå av med AFP fra 62? Jeg går spennende tider i møte, klarer jeg å finne på noe å gjøre isteden for alle de timene jeg tidligere har brukt på jobb, og jeg tillegg de jeg har brukt på å komme til og fra? Planene er mange og prosjektene både mange og store, men ennå så er jeg altså ferierende, og bare nyter dagene i det fint vårværet med en liten forsiktig start på en blogg.

Jeg tenker at jeg skal skrive om hvordan jeg får dagene til å gå, noen tilbakeblikk og vurderinger på om dette var det riktige, og ellers hva som måtte dukke opp av smått og stort.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg