Stadig nye svindelforsøk

Denne mailen kom i innboksen min i dag.

 

For det første har jeg ikke konto i SpareBank1, så da er det veldig merkelig at både minibank og online betaling er deaktivert.

Men SpareBank1 ville vel aldri sende en slik mail fra denne avsenderen heller

[email protected]

I går hadde jeg ikke mindre enn 3 telefoner fra disse hyggelige Microsofthjelperne. Hvordan de kan vie at det er no feil med min PC når jeg bruker Apple er mer enn jeg kan forstå, men sist jeg gadd prate med de så skjønte de det ikke selv heller. Men det gikk lenge før han ga seg, men hva som var feil ville han ikke fortelle meg.

Greit å være litt obs både med både mail, sms og telefon.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg