PostNord skal også fram

Hehe, ja i disse juletider går det vist litt rundt for både den ene og den andre. 

Jeg fikk følgende melding på telefonen, men jeg synes det var merkelig at jeg skulle kjøre 3 mil hver vei for å hente pakken. Jeg sjekka først lenken og fant ut at jeg kunne endre utleveringssted, men da kosta det 59 kroner. Jeg ringte derfor til kundeservice hos PostNord for å høre. Der fikk jeg spørsmål om pakkeidentitet eller hva han kalte det, men på lenken fant jeg kun en strekkode uten no siffer, så da kunne ikke han hjelpe meg. Når jeg da lurte på hvorfor jeg måtte betale for at de hadde gjort en feil fikk jeg til svar at det var så fullt på utleveringsstedene at da måtte de sende til et annet sted i nærheten. 

For å slippe mer irritasjon så satte jeg meg i bilen og satte kursen mot Prestfoss. Der hadde de selvfølgelig reagert på pakken som tydelig var merket med adresse KIWI Åmot, men siden det er postnord som sender ut hentemeldinger så fikk ikke de gjort noe med det, med mindre jeg tok kontakt med de og ba de om å sende den dit den skulle, men det burde jo postnord sin kundeservice ha opplyst meg om, når jeg hadde snakket med de, fikk jeg beskjed om der. 

Så nå er pakken hentet og vel i hus, men postnord fikk ikke veldig mye skryt på tilbakemeldinga de ba om etter kontakten med kundeservice.

 

#postnord #pakkepåavveie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg