Travelt å være pensjonist

Jeg har hørt det før, og nå kan jeg vel bare konkludere med at det stemmer. Ingen har det så travelt som pensjonister. 

Så det er altså grunnen til at jeg er litt av og på her på bloggen.

I helgen var det korpsseminar med sosialt samvær, fra fredag til søndag. En kjempetrivelig gjeng.

Vi overnatta på Bjertnes Turistgård, og hadde øvelsen i kirkestua i Krødsherad.

Men jeg har også satt i gang noen sy-prosjekter. Var en tur på Stoff og Stil, det er jo reine godtebutikken. Så nå har jeg klipt mønster og deretter stoff, og har starta på sømmen. 

Jeg og ei venninne (tidligere kollega) skal på ferie neste uke, så da skulle jeg gjerne hatt ferdig en kjole. Så kommer det et julebord i swingklubben, så der har jeg også planer om å stille i ny kjole. Men det blir vel topper og bukser også etter hvert, etter ferien. 

Turen denne gang går til La Palma, så om jeg får tid så blir det muligens en reiseskildring i etterkant.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg