Snart både jul og 17. mai

I allefall i min hverdag. Her går det i brodering og strikking, og det bør vel være et mål og få det ferdig til de respektive høytider.

Jeg har tidligere nevnt at jeg overtok et broderi av en julekalender der halve mønsteret mangler. Nå har det vokst, og jeg har da kommet godt i gang.

I tillegg har jeg starta på brodering av nye linninger på bunaden til min datter, de gamle har blitt litt korte (de krympa også i skapet).

Og så er jeg i gang med strikking av sokker, fant no restegarn, og det kan vel sikkert bli no julegaver håper jeg.

Ønsker alle som stikker innom en riktig god dag, så høres vi plutselig igjen 😉

#håndarbeid

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg