Og sånn gikk det

Skulle prøve å gjøre litt nytte for meg jeg da. Med økologisk åker må en luke og ikke sprøyte, så derfor dro jeg på meg gummistøvlene og gikk ut i åkeren.  Noen fine hvite blomster som ligner på prestekrage, men som heter Balderbrå har funnet seg vel til rette i åkeren, men er altså å betrakte som ugress. 

Det gikk greit ei god stund, men så når jeg bøyde meg ned for å nappe opp ei tuste så  stakk jeg et kornaks rett i øye.

Det var ikke så vond med det samme, men etter ei “tårevåt” natt og en morgen med et ganske sårt øye fant jeg ut at det var like greit å ringe legevakta. Det ble tur til Hønefoss det, og etter en undersøkelse kom jeg ut igjen med en gigantisk bandasje. Det så jo helt forferdelig ut, men jeg hadde fått no salve på øyet som skulle hindre betennelse, og skulle holde øyet igjen, så derfor denne bandasjen som skulle hindre at jeg blunket på det øyet. 

 

Men i morra skal jeg fjerne det, og legen mente det ville lege seg selv. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg