Liten tur innom bare

Det har vært påske, og bloggen har ikke fått no oppmerksomhet faktisk. 

Men det ble en tur på fjellet, ei overnatting på hytta til et vennepar, kjempetrivelig og nesten tradisjon har det blitt. Vi var også en tur på dans på puben.. Det er jammen godt vi har gjort det til vane å ha sov i ro i lomma, for med appen på telefonen målte jeg lydnivået. Selv om vi satt ved nest bakerste bord i lokalet slo det i brystet. Jeg har ofte lurt på hva som er hensikten med å ha så høyt volum på musikken. For jeg synes jo det er for dumt at jeg ikke kan gå ut på offentlig dans på grunn av at det er uutholdelig lydnivå.

Nok en tradisjon er rebusløpet i hjembygda på påskeaften. Der kjører vi bil en runde hvor det er lagt inn poster med oppgaver. I “gamle dager” da det var snø, var det skirenn, men det er lenge siden, så nå er det bil som gjelder. 

Men det har blitt litt strikking, så nå er neste par bunadstrømper snart klare. 

Så har vi hatt trivelig besøk av venner og spist og kost oss. Så tiden har med andre ord fordufta uten at jeg har brukt tid på bloggen.

Og nå må jeg sette i gang med pakkinga, for i dag går turen til Praha på laaaang helg med noen vennepar. Gleder meg.

Ønsker alle en riktig god helg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg