Dugnadsinnsats

Nytt år, nye muligheter. I kveld skal vi ha årsmøte i swingklubben, og det vil som seg hør og bør by på noen utskiftinger av personer i de ulike vervene. Det er alltid spennende og se hvordan mennesker jobber sammen. Alt som skjer i klubben skjer jo på dugnad, og mange har lagt ned en formidabel jobb for klubben. Når jeg tenker på hvor mange lag og foreninger som holder det gående rundt omkring, ja da ser jeg svimlende tall med tanke på hvor mange timers jobb som blir lagt ned i løpet av et år.

I klubben vår har jeg vært leder det siste året, og det heter jo at i medgang er allting enkelt. Det har ikke bydd på store problemer å være leder det året her hvertfall. Vi feira 20-årsjubileum i fjord, og hadde en kjempetrivelig markering

Vi har økt antall medlemmer i løpet av året, noe jeg tror vi har fått hjelp av “Skal vi danse”, Eilev kommer jo fra nabokommunen og et klart oppsving for danseglede i befolkningen. Vi har også flytta til andre og større lokaler som en konsekvens av flere deltakere. Om jeg blir gjenvalgt står igjen å se, men det hadde vært veldig trivelig å fått fornya tillit.

Jeg er i alle fall utrolig glad for å få være en del av et så flott miljø <3

#dans #swing 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg