Spørsmål og svar

Hvem er jeg?

 

frodith.blogg.no hadde stjålet noen spørsmål fra en annen blogg, og nå har jeg stjålet de også.  
Så her er det nok bare å fortsette stjelingen om noen trenger noe å skrive om.

Her er det litt om meg da.

Hvor gammel er du om fem år? 
Akkurat passe håper jeg, i alle fall blir jeg “ekte” pensjonist da.

Hvor høy er du?
Jeg er så lang at jeg rekker helt ned til gulvet, men no flyvertinne ble jeg aldri for til det var jeg nok for kort og for brei.

Når står du opp? 
Når det passer, men stort sett mellom 0700 og 0800.

Hvem ringte du sist?

Mamma´n min.
 

Hvem ringte deg sist?
Dattera mi.

Favorittfarge?
Lilla

Foretrekker du å ringe eller sende sms? 

Tja, det er nok sms.

Hva er ditt favorittsted?
Alle steder jeg aldri har vært.

Hvilken sang hørte du på sist?
Hører sjelden på sanger, jeg bare danser etter de, men radioen står på i bilen og surrer, men spør meg ikke hva de spilte sist.
 

Hva skremte deg om natten som barn?

Når jeg drømte om slanger og orm.

 

Hvor mange puter har du i sengen?

1
 

Hva var det siste du kjøpte?

Det var nok ingrediensene til suppe, og andre ingredienser i forbindelse med 90-årsfeiringen av mamma.
 

Har du stasjonær eller bærbar pc?
Jeg har bærbar pc, Ipad og MacBook 
 

Foretrekker du sko, sokker eller barføtt?

Sko
 

Hvilken iskrem er din favoritt?
Softis.
 

Hva står det på den siste meldingen du sendte?
Kommer i krysset som vanlig.
 

Hvilken dessert er din favoritt?
Karamellpudding (hjemmelaget).
 

Liker du kaffe?
Ja, men drikker mest te.

Hva drikker du helst til frokost?
Melk og te.

Drømmereisemål?
Peru, Australia og mange andre.
 

Hvilken radiostasjon hørte du sist på?
P4

Nevn en historisk person som interesserer deg?

Kan ikke komme på en bestemt, men slektsforskning er kjempespennende. Har tenkt å ta opp igjen det etter hvert.

Kan du noen andre språk enn norsk?
Kan og kan, har vel klart meg både på engelsk og tysk i nøden.
 

Hva bruker du helst penger på?
Å reise.

Kan du stå på slalom?
Nei. Har prøvd en gang, og det ble nok både første og siste.
 

Hva er/har du nærmest deg nå som er rødt?

Sitter i en vinrød sofa.

 

Det var litt om meg, nå kan du prøve 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg