Fredag 13.

En lykkekveld, for det var i kveld vi skulle på Oslotur for å overvære musikalen “Singing in the rain” på Folketeateret.

Både mamma, samboer´n min og jeg fikk billett til forestillinga i julegave, av søstrene mine. 

Kjøreturen inn til Oslo gikk helt “på skinner”, men selvfølgelig var gata stengt der vi trodde vi skulle finne parkeringshus. Det endte med en ekstra runde, men så fant vi parkering og kom oss inn i god tid til å få hengt fra seg yttertøyet i garderoben, innom toalettet og kjøpe litt “snop”. Og så var det i gang.

Kjempeflinke til å synge, og utrolig flotte kulisser selv om historien kanskje ikke var den aller spenstigste.

Men regna gjorde det i alle fall (legg merke til den takrenna i venstre side av bilde).


 

Scenen var full av vann, så de hadde en skikkelig oppgave for å få fjerna alt vannet i pausa.

Og så var det på´n igjen
 

Og så hølja det ned igjen. De på første rad fikk utdelt regnfrakker, men jeg tipper de ble litt våte lenger oppi salen og jeg da.

Men vi satt tørt og godt utenfor uværet som herja på scenen.

Da det hele var ferdig og vi kom tilbake til bilen hadde vi 4 minutter til parkeringa gikk ut, så det kunne vel ikke vært bedre beregna. Turen hjem gikk også helt flott, så altså en lykkelig fredag den 13. 

#singingintherain #singinoslo

4 kommentarer

Siste innlegg