Min lykkedag

Det måtte være i går. Først vant vi quizén på julelunsjen, så ringte søstera mi og sa ho hadde en billett til julekonsert med KORK og artister som ho lurte på om jeg ville bli med på, og om ikke det var nok ble jeg jammen trukket ut som vinner av frodits julekalender i går også.

Men konserten med KORK skulle altså foregå i dag, så da ble det Oslo-tur på meg i dag da. Når jeg først skulle på de kanter så tenkte jeg det var trivelig å treffe gamle kjente, så jeg kontakta husvertinna fra jeg bodde i Oslo og vi avtalte å møtes til lunsj før jeg skulle på konsert.

Møtested ble Oslo S og så ble det en kjempetrivelig god lang lunsj på Egon.

Så var det tid for å møte søster, og finne oss plasser blant tilskuerne på Sentralen

Spennende med nesten bare ståplasser, men kan vel ikke klage på plassen her 🙂

Men her var det scene i begge ender av lokalet

Kjempeflotte artister og mye flott musikk.

Og denne Julekonserten med KORK og artister kan dere også se på NRK 1 lørdag 17. desember kl. 20:55?21:56

#julekonsert #NRK #Sentralen

4 kommentarer

Siste innlegg