Trivelig handletur

I dag hadde Therese og jeg en kjempetrivelig handletur. Målet var å finne no julegaver til barnebarna, og da kan det jo være kjekt at mamma´n som veit litt hva behovet og ønskene er, er med. Jeg er nok muligens en kjedelig julegavekjøper, for jeg synes stort sett alle unger i dagens samfunn har leiker i hauger og lass, så jeg velger “fornuftige” gaver som klær og sko. Og det ble det. 

Men når en er på handletur hører det med kaffepause,

og i dag ble det lunsj også, nydelig Cæsarsalat.

Det ble litt av hvert i posene, litt til både små og store 🙂 Da er det bare resten igjen……..

Kjempetrivelig handletur. 

6 kommentarer
    1. Jeg er nok litt på linje med deg : En “Kjedelig julegavekjøper”. Jeg har nesten alltid kjøpt “Bruksgaver” som klær og utstyr til egne unger, mens eksen og andre har stått for leker og “Morsomme” gaver. Det er vel greit det – og la andre få den gleden når en ikke bryr seg så mye om å kjøpe leker sjøl? 🙂

    2. bruker og å kjøpe det som ungane ynskjer seg eller treng i samråd med foreldra.Fornuftige gaver er ofte lurt for dei treng klær:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg