Pensjonisthverdagen……

I går ble det tur til Skrim, sånn ganske på sparket. Fikk en melding med spørsmål om jeg ville være med på tur forrige kveld.

Kjempefint turvær, men det var fryktelig vått. Myrene var veldig våte og stien var full av skikkelig søle. 


 

Vi starta på 357 moh, etter 2 1/2 time og 5,5 km, var vi oppe på 827 moh, men toppen var på 872 så vi var ikke helt oppe. 

Men jeg var sliten etter å ha prøv å unngå å bli våt til knes, og med tanke på at jeg skulle rekke hjem, innom dusjen og få litt mat før vi skulle videre på korpsøving ble beslutningen tatt om å droppe de siste metrene. Da har vi jo en grunn til å nå toppen en gang seinere, men da håper jeg på litt tørrere stier.

Det gikk litt raskere ned enn opp, men i ett av bløthullene hang ene foten plutselig fast og jeg gikk rett og slett på snørra så søla skvatt. Burte nok hatt bilde, men det har jeg ikke.

Det gikk akkurat, jeg rakk innom dusjen, vi fikk oss litt mat og så var vi klare for korpsøving.

#styggeman #skrim #fjell

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg