Dagen i dag

Sitter her og koser meg med en kopp te, og tenker at jeg skulle vært i gang med no, men jeg trenger jo ikke ha det så travelt når jeg har hele dagen til rådighet. Min nye tilværelse som pensjonist betyr at jeg kan bruke litt lenger tid på mine gjøremål, jeg har tid til å gjøre mye som jeg ikke har hatt tid til, eller prioritert tidligere, og nå som jeg har “vært på jobb” på setra i 2 uker er det deilig å bare kunne la livet passere i litt sakte fart. 

Deilig å bare gå ut og finne seg noen stikkelsbær eller litt rips

Eller bare sitte og surfe på nettet, lese litt blogger og nyte tilværelsen.

Ønsker alle en riktig god dag.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg