Planer og forventning

Nå nærmer det seg avreise for en uke på Rhodos, et sted jeg ikke har vært før. Jeg er veldig glad i å reise, og har vært i Hellas tidligere, både på fastlandet og til Kreta. Været ser i alle fall ut til å bli helt topp. Fare for solbrente kropper om vi ikke passer oss.

Turen har vært bestemt en god stund, billettene ble bestilt tidlig i mai, og nå er det like før avreise.

Jeg bruker aldri veldig lang tid på å pakke, men det er muligens årsaken til at jeg som oftest har med meg ubrukt tøy i kofferten hjem. Turen denne gang går sammen med ei venninne. Sist vi var på utenlandstur sammen var vi 5 damer, og den gang gikk turen til Teneriffe.

#rhodos #syden #tur #sol #ferie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg