Gjenbruk

Da er neste prosjekt også satt i gang. Jeg fant en flott oppskrift på nettet, fikk hjelp av ei venninne og så var første steg tatt. Innsurra i gaffatape utenpå ei gammel skjorte. Ser unektelig litt morsomt ut, kunne nesten stilt opp i spelet på Stiklestad i den rustningen der.

Ei gammel lampe ble flott fot å henge den på, gamle utslitte puter ble gjenbrukt til fyll, så nå blir det spennende å begynne å lage mønster og se hva jeg får ut av dette. Men det må jo være midt i blinken å ha en egen skredderbyste som er en tro kopi av den klærne skal passe til.


Jeg er av den typen Øystein Sunde synger om: “Kjekt å ha”, så jeg har liggende stoffer og gamle klær i mengder, som jeg tror det er mulig å få no nytt ut av. Så sjansen for å gå tom og bli arbeidsledig med det første er heller liten. 

Men etter hvert skal det bli fart på symaskinen igjen, den har hatt rolige dager lenge nå, i motsetning til eieren.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg