Vær og korona betyr inneaktivitet

Når koronaepidemien raser er det vel greiest å holde seg mest innendørs.

Strikking og TV-titting er en bra kombinasjon.

Mønsteret er Telemark med rundfelling.

Ble skikkelig fin om jeg så skal si det selv, så jeg håper mottakeren også blir fornøyd (barnebarn nr. 2)

Nest miste barnebarnet hadde vært på handel og kjøpt seg garn til skappelgenser,

men den ble litt vid i halsen, så da måtte bestemor finne en løsning på det.

Så fikk jeg en ide om å lage noen smågaver. Det ble noen heklede stjernet, stiva i sukkerlake og hengt på kroker til ørepynt.

Men så er det noe med denne koronapandemien, munnbind skal beskytte oss fra smitte.

Så da måtte jeg jo prøve meg da.

 

Noen til store og noen til små.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg