Kopiering av gamle fingervanter, finner du forskjellene?

Da har jeg faktisk kopiert de gamle fingervantene jeg fikk (arvet etter min tante).

Jeg hekla begge to samtidig, da var det lettere å få de like.

Mønsteret tegna jeg av i et excel-ark. Jeg er nå i ferd med å lage en oppskrift på disse her. Nå skal det sies at jeg fikk en oppskrift på Fingervanter fra Flesberg, og det var jo greit å ha en kontrollsjekk på det jeg fant ut. Mønsteret var litt annerledes enn det jeg hadde tegna av også, så da var det greiest å følge mitt eget.

Heklemetoden er den samme som jeg har beskrevet og vist i et tidligere innlegg.

Litt av utfordringen var å få fingrene slik de skulle være, for de ligger litt over hverandre. Men jeg tror det gikk ganske bra til slutt.

Og her er orginalen. Den observante vil nok kunne se at jeg har lagt inn min egen lille variant både hva farger og mønster angår.

 

Hvem finner forskjellene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg