Fredrik og bestemor på vinterferie dag 3

Nok en nydelig dag her i Vadsø.

Jo da, det er noen kuldegrader og litt vind

Turen i dag gikk til Krampes der vårt eminente vertskap disponerer en hytte.

Derfra gikk så turen innover hvite vidder på snøskcooter.

Med lånte dresser og fullt utstyr så ble det en helt fantastisk tur. Og jeg prøvde å kjøre selv for første gang.

Oppmerka løyper og store hvite vidder.

Tilbake i hytta ble det risengrynsgrøt og litt avslapping

før vi vendte nesa mot Vadsø igjen, i samme flotte solnedgang som i går.

Stoppesteder på dagens rundtur.

Mye frisk luft så nå blir det avslapping og pakking i kveld, før vi starter turen sørover igjen i morgen tidlig.

2 kommentarer
    1. Kjenner jeg fikk litt sug i magen når jeg så scooterne 🙂 Jeg bodde jo i Alta i 3 år, og hadde venninne fra Kautokeino. Var mye der. Mye ute med scooter. Jeg satt ofte bak, eller i sleden. Men fikk prøve å kjøre en gang også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg