Ferie – eller pensjonisttilværelse

Ja det går vel egentlig ut på ett. Jeg gjør hvertfall akkurat det som faller meg inn om dagen.

Litt barnepike har jeg vært, men nå er det 3 dager aleine hjemme, da kan jeg jo være ute og kose meg i sola.

For det er godt og varmt om dagen, både ute og inne.

Men nå må jeg nok snart starte med forberedelsene til oppdrag “seterbudeie”. 

Neste lørdag starter ferieavløserjobben, som varer i 2 uker, på dette fantastiske stedet her (setra i bakgrunnen innimellom all myrulla).

Og slår værmeldinga stikk så ser det nesten ut som vi skal få kjenne litt regn på kroppen, og temperaturen blir litt lavere på 1100 moh enn det er her i lavlandet.

 Men når vi drar må vi jo ha med seg litt av hvert.

I tillegg til barnebarn og campingvogn (ekstra soverom), så trenger vi jo no klær og mat. Mat ja, det pleier det å være veldig bra med, så det går nok skeis med vekta denne gangen og 🙁 Men det problemet får bli etter at oppdraget er utført.

 

#ferie #seter #breastølen 

6 kommentarer
    1. karidansen: Ja jeg har jo som motto at jeg ikke veit hva jeg kan før jeg har prøvd, hehe. I fjord hadde vi lite vann på grunn av at det var veldig lite snø i fjellet forrige vinter, i år er det varmen som tørker opp det aller meste, men vi får håpe det holder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg