I full fart

Jeg har aldri vært så opptatt av juleforberedelser og alt stresset før jul, men nå som jeg er pensjonist og har flere timer til å gjøre ting jeg har lyst til, ja da har også jeg blitt dratt inn i “juleforberedelsene”. Så da har det blitt lite blogginnlegg i det siste. Jeg har starta på et “reisebrev” fra La Pama hvor jeg var en uke, så det kommer nok etter hvert, men først denne lille statusen i full fart.

Jeg sydde meg ny kjole til julebordet i swingklubben som ble avholdt sist helg, og kjæresten fikk matchende slips. Forøvrig et kjempeflott julebord med god mat, super musikk, masse dans og trivelige mennesker.

Litt mer søm, da jeg fikk i oppdrag å legge opp en ballkjole (skal brukes på gardeballet), et par lefseslag har det blitt, og så har jeg litt strikking og dissa armlinningen til bunaden også.

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg