En helt vanlig hverdag

Ja hva er nå det?

Det har ikke vært en helt vanlig hverdag i dag, for jeg har montert ny putekasse som jeg var å henta på Europris i går, og det er jo ikke hver dag en gjør.

I tillegg til det har jeg bakt eplekake som jeg skal ha med på dansinga i kveld, har egentlig noe i frysen fra sist onsdag, men så hadde jeg noen epler som var på høy tid å få brukt, så da ble det ny bakst i dag.

Altså ikke en helt vanlig hverdag 🙂

Ønsker alle som titter innom en riktig god og hyggelig kveld, med eller uten kake og dans 😉

5 kommentarer
    1. Nei da var det jo litt utenom da..hehe… Fin putekasse.. og kaka så deilig ut :)) Har ikke laget eplekake enda i år.. får gjøre det snart tenker jeg :)) Fin dag videre <3

    2. Så flink du er ser så godt ut ,er sikker på den smaker godt 🙂
      Les gjerne bloggen min og det nye innlegget i dag Jeg fikk det til
      Ha en super kveld
      Fra Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg