Å gjør ting en ikke kan.

Det er hva jeg har gjort nå. 

Da jeg var lita, eller i alle fall ikke så veldig gammel, så vevde min bestemor hosoband. Jeg fikk prøve jeg også, men jeg har jo ikke prøvd siden, så jeg hadde det ikke helt i fingrene kan en vel trygt si. 

Jeg fikk derfor lyst til å prøve, så jeg bestille meg grind og skyttel på nettet, fikk tredd i no garn og satte i gang. Å jo da, det kan nok bli noe av det med litt mer trening. Kanskje kan jeg klare å få til å lage no mønster etter hvert og, men det får bli et seinere prosjekt.

Men hosoband kan jo også lages på andre måter, så da måtte jeg prøve det og, og det har jeg aldri hverken sett eller gjort før i hele mitt liv, så her var det prøve og feile, og jeg veit ikke om dette blir i nærheten av hva det skal, men vi får se.

Artig å prøve nye ting 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg