Hva skal jeg velge først?

Nå har jeg noen prosjeter på gang, så jeg sitter og lurer på hva jeg skal starte med i dag?

Jeg er ferdig med 34 knapphull på bunaden, så neste steg nå er å lage noen små pyntebroderier.

Så har jeg en kjole jeg bestilte på ebay, den trenger en liten tilpassing, og i tillegg strikkinga av genseren til søstera mi.

Valgets kval? Det blir i alle fall ikke kjedelig når en har flere muligheter.

Men at det blir håndarbeidsdag i dag er vel hevet over enhver tvil, i alle fall på dagtid, for i kveld er det dans.

#håndarbeid
 

4 kommentarer
    1. Jaggu danser du mye. Jeg hekter meg jo alltid litt opp i detaljer…hvorfor er det 34 knappehull, og ikke frekk-sempel 32 eller 20? 42? Jeg har egentlig ikke noen sterke meninger om det, men siden jeg liker tallet 29 best av tallene, så er mitt forslag 28.

    2. (it’s a wondeful) rteworld: Hehe. Tradisjoner, det skal man ikke tukle med veit du, så det må nok være riktig antall knapper og knapphull. Men det er en knapp mer enn knapphull, den skal kniven henge på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg