Godt med alt som er unnagjort

og siden formen er tilbake ble det bytur i går. Jeg hadde mista no lys på bilen, så det var første stopp. Nye pærer, og da ble jammen bilen frisk igjen også.

Neste stopp var Biltilsynet. Jeg har C1 (7500) og den går ut nå på nyåret, så da var det jo greit å få ordna det siden jeg var hos legen og fikk legeattest forrige uke. Men førerkortet kommer i posten nå for tiden, så da ble det kjøreseddel inntil videre.

Så var det et par julegaver som sto igjen på lista, pluss ei til meg selv 🙂

Men siden jeg har påtatt meg “prosjekt bunad til konfirmanten”, så dro jeg like gjerne innom og kjøpte stoffet som skal til. Kommer nok mere om det prosjektet på nyåret.

Men da var byturen over, men det bar ikke rett hjem. En liten tur innom hos ei venninne på nydelig lunsj med hjemmebakt brød, namm.

Til slutt en sving innom mamma, innom på gården hos dattera og fam, og så bar det hjem.

Godt fornøyd med gårsdagen, men nå må jeg vel hive meg litt rundt med ei vaskefille tenker jeg.

Ønsker alle som er innom en riktig god bitte lille juleaften 🙂

 

 

 

2 kommentarer
    1. DU har fått gjort mye da, fått unna litt ja 🙂 Snakk om vaskefiller…jeg har vasket i hele dag…Og nå er jeg NESTEN ferdig… Mange timer.. Men nå kan jeg skikkelig slappe av til langt over nyttår 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg