Full fart i går og bare kos i dag……..

Det er så herlig å ha dager da en bare kan gjøre akkurat det som faller meg inn, som i dag. Men i går var det flere poster i kalenderen. Som vanlig starter dagen med frokost og en kjapp sjekk innom bloggene før turen gikk til 4. kursdag på frivilligsentralen som medhjelper på datakurs. 

Etter 3 timer var det rett hjem og forberede besøk, jeg skulle hjelpe Kristin med å lage presentasjon fra Englandsturen vår.

Det ble en riktig så bra presentason til slutt tror jeg, så da står det bare igjen å høre hvordan den blir mottatt når bygdekvinnene skal se den neste uke.

Etter budeieoppdraget på setra i sommer, der jeg prøvde meg som fotmasør/ soneterapaut både på Kristin og andre mindre føtter. Kristin har fått litt fotbahandling noen flere ganger, og mener hun har merka at det hjelper, nå sist på en arm som verka. Så da måtte det bli en liten behandling etter at presentasjonen var i havn selvfølgelig.

Til slutt måtte jeg prøve å se litt på innkalling til styremøte i swingklubben, men den ble ikke sendt før i dag.

Og her er dagens lille prosjekt.

Noen som veit hva dette skal bli?

Ha en riktig god kveld alle sammen.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg