En vakker kveldstur

Via en FB gruppe var det planlagt tur på Den gamle hesteveien på Allemannåsen i kveld. Siden jeg ikke fikk vært med på tur med “mandagsgjengen” i går, passa det jo ypperlig at jeg kunne henge meg med i dag isteden. Men jeg var ikke aleine, vi var 24 på to, og 1 på fire bein som var klare for tur.

Vi starta med å kjøre et godt stykke oppover, dermed var første delen av turen nedover og bortover før oppstigningen starta. Men det var bratt og jeg skal si vi fikk kjenne at vi levde. Men så deilig når toppen var nådd.

Og for en utsikt en får fra slike høyder. 

Og plutselig kom et hjerte til syne på himmelen. 

Nedover går det alltid så mye lettere enn opp.

Da var det bare å finne igjen riktig bil og komme seg hjemover.

En kjempefin tur, så får vi håpe det var positivt for helsa også.

#kveldstur #topptur #allemannåsen #trim

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg